۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 1005665

کمدی فانتزی موزیکال «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی از پانزدهم شهریور بر روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

اکران «مفت بر» از ۱۵ شهریور در سینماها

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، این فیلم به تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش ساخته شده است و حامد بهداد و سحر دولتشاهی نقش های اصلی فیلم را بازی می کنند. 

عادل تبریزی پیش از این فیلم «گیج گاه» را با بازی حامد بهداد و باران کوثری در سال ۱۳۹۹ ساخته بود که برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم  فجر اکران شد و در  ۲ بخش از جمله «کارگردان اول» و «بهترین تدوین» نامزد شده بود. او دو سال بعد سریال «عالیجناب» را برای پخش از تلوبیون ساخت. 

از دیگران بازیگران این فیلم می توان به بهرنگ علوی ،فروغ قجابگلی،سیاوش چراغی پور،قدرت الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده ،سید محمد موسوی، آنیتاشفارودی، سهیلامالمیر، وحید اسمی خانی، محمد نیکبخت، احسان پرفکت، گیتی شاکری، کوثر حیدری،سحر دانش، فرنازطباطبایی، مادلیاکمانگرپور، شادی محمدپور،حسین لواسانی و با حضور رضا بابک و با هنرمندی شقایق فراهانی اشاره کرد. 
عوامل فیلم هم عبارتند از مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا,تدوین:مستانه مهاجر,فیلمنامه :نیما نافع ،الهه سعادتی صداگذاری و میکس:حسین ابوالصدق,صدابردار صحنه:سهیل متولی ،موسیقی:محمد احمدی,طراح لباس:مهناز غنی,طراح صحنه :وحید زارعمند,طراح گریم:امید گل زاده,جلوه های بصری:علی تصدیقی,مدیر برنامه ریزی:زهرا تحقیقی,دستیار اول کارگردان:مهدی حاجی زاده,منشی صحنه:محبوبه نظری ،عکاس:عباس بغدادی،مدیر تولید :محمدرضا عزت خانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.